Google Ads, Mart 2025'te geliştirilmiş TBM'yi sonlandıracak.
Şirketler ve firmalar Google İşletme Profilleri bozuk oturum bağlantısı bildirimleri gönderiyor.
ADS kısmında çalışmalar yapan Bing henüz ProductGroup işaretlemesini kullanmıyor, ancak yakında kullanıma açabileceğini bildiriyor.
Bing, 308 yönlendirmelerini 301 yönlendirmeleri gibi konularıda bu kasmda ele almayı planlıyor ayrıca Bing, alışveriş sonuçları için "ayrıntıları gör" adlı bir düğmeyi de test ediyor.
Google ADS, Mart 2025'te gelişmiş TBM'ye elveda diyecek.
Google Ads, Gelişmiş tıklama başına maliyet (eTBM) kullanan reklam verenlere, Mart 2025'te Gelişmiş TBM'nin son bulacağını ve Gelişmiş TBM kullanan tüm kampanyaların Manuel TBM teklifine taşınacağını bildiren bir e-posta gönderdi.
Google İşletme Profili oturum bağlatısı bozuk bildirimleri
Google, Google İşletme Profili oturum bağlantısının çalışmadığını tespit ettiğinde bazı işletmelere e-posta gönderiyor. Google'ın e-postasında "İşletme Google bağlantınızı düzeltin" yazıyor.
Bing, 308 yönlendirmelerini 301 yönlendirmeleriyle aynı şekilde ele alıyor
Microsoft'tan 'Fabrice Canel', Bing Arama'nın 308 yönlendirmelerini 301 yönlendirmeleriyle aynı şekilde ele aldığını söyledi. Bu, Google'ın 2021'de söylediğiyle aynı, ancak Google yıllar içinde yönlendirmeler konusunda biraz kararsız davrandı.
Bing, gelecekte productgroup işaretlemesini kullanabileceğini açıkladı
Microsoft Bing, gelecekte Bing Arama sonuçlarındaki "başlıkları" için ProductGroup işaretlemesini kullanabilir. Microsoft'tan 'Fabrice Canel', henüz desteklemediklerini ancak "radarımızda olduğunu" ve "ekip tarafından benimsenmesinin yakından izlendiğini" söyledi.
Bing ürün arama sonuçlarını ayrıntıları gör düğmesi üzerine çalıştığını belirtti
Bing, arama sonuçlarındaki bazı ürün listelemeleri için büyük mavi bir "ayrıntıları gör" düğmesini test ediyor. Normalde fare imlecinizi ürünlerin üzerine getirdiğinizde, biraz genişlerler ancak şimdi "ayrıntıları gör" için mavi bir düğme de gösteriyorlar